Lindvallen

Imorse ringde dom ifrån Lindvallen, jag missade, eftersom jag låg och sov.
Kollade upp numret, ringde upp. Ingen som svarade, lämnade mitt namn och nummer.
Var så sjukt sur på mig själv att jag missade samtalet!

Sen ringde dom upp igen :D
Så imorgon klockan 9 ska jag befinna mig på slottet för intervju.

Dock suger det k*k att johanna inte har fått någon intervju, hon om någon borde fått!
Julia Larsson är ju nästintill redan intagen och fått jobbet kan man väl säga :D
Jaja det ska nog gå bra :) Kul iaf. Antingen så håller det, eller så brister det.

Ikväll ska jag till fadern min och äta tacos, samt tala om resan vi ska göra om 4 dagar.
Sen ska jag nog dra och pussa på jesper lite grann :) 
 
Tyckte bilden var passande, eftersom vi snackar om Lindvalllen (vilket innebär snö liksom) och sen jesper. Vilken jävla bra kombo. PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0