Road trip till Malmköööping!

Härliga ni, nu är det helg och livet leker!
Solen skiner och himmelen är totallt blå!
Ur härligt!

Igår tog underbaraste Kajsa körkort(massa grattis!!!), så vi tog bilen till Malmköping (utanför Eskilstuna) för att ta tempern på festandet, nyktra! Sen drog vi hem, tog Mcdonalds påvägen hem och sjung låtar. En fin stund!

Idag ska jag leka med mina BÄSTA VÄNNER!!!! :D WOHO
Och älskade Rebecca ska med, Hej glad tjej! Så nu kör vi all in, med världens bästa människor. Kyss på er!
Så nu ska jag duscha så jag hinner träffa Jesper innan kvällen börjar.

OCH btw, jag saknar Caitlin så mycket så jag finner inga ord att beskriva hur mycket denna människa borde vara här och inte sitta på någe college i USA och leka tuff, nej nej. Fasiken min älskade solstråle, du behövs i Sverige! <3

Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0