Färdig flyttad.

Nu är vi äntligen färdig flyttade. Gick sjukt smidigt!
I fredags fick vi nyckeln, då passade vi på att åka med ett lass ifrån Lannafors så vi kunde pricka av det.
Sen på lördagen tog vi allt i Jespers förråd, så vi var ju klara med hans grejer innan 11.
Sen var det bara mitt kvar :) Vilket också gick smidigt.
Sen var det bara att montera soffan, byrå och packa upp. Som tur hade vi Jonna och Torun som jobbade på bra.
Så nu är nästan allt borta :)))

Och i Söndags stack vi iväg och handlade. Packade helaste bilen full med nya grejer.
Så nu är nästan allt köpt... eller nää tv, surround system, balkongmöbler, lampor och liknande kvar. Men nästan ;)

och jag är helt kär i vår lägenhet, och i killen jag får bo med :) Det går bra nu! :)
Saknar mina vänner så jag dör. Inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0