Helgen.

Hallå fina ni!
I helgen tvingade jag ut Johanna. Sista helgen tillsammans med henne på länge så då passade jag på att låna henne lite :))  Vi förade hemma hos henne tillsammans med Fredrik och Rebecca.
Sen stack vi iväg till Satin med Emma, Robin och Amanda. Det var trevligt :)
Dock var jag ganska trött och stack hem strax efter 1 tiden.

Sen på Söndagen hittade jag Martin på golvet? ställde mig och gjorde mat och tårta bara för att.
Spelade tv-spel och kollade film. Nice söndag!!

Idag fyller Jocke år!!!!!!!!!! 24 år. Grattis!
Självklart ska detta firas, men samtidigt måste jag hinna säga hejdå och krama om johanna innan det.
Fråga mig inte hur jag ska hinna med detta, men det ska nog gå bra.

Nu ska jag fortsätta jobba... sjukt segt idag!

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

hej sötis! vill du vara med och tävla i min modell tävling? gå in på min blogg och läs mer :) Kram Bella

2012-04-16 @ 12:05:25
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0