jää.

Hallå!
Livet rullar på i vår fina lägenhet och på jobbet.
Dock igår kom jag till jobbet vid 8, märkte direkt att jag såg as konstigt.
Skulle sitta och rätta öppna svar, såg inte texten alls. Vart helt yr och mådde skit illa.
Så vid 9 gick jag hem, kunde inte känna min hand eller mun? as konstigt.
Var skit läskigt!!! Andra gången i mitt liv jag har haft RIKTIGT migrän. Det sög :(

Gick hem, spenderade resten av dagen på toaletten/ sov i soffan. kul dag.

Idag mår jag bättre men kände att ajg inte var tillräckligt pigg för att springa på ålderdomshem så jag bytte faktiskt och sitter nu och rättar öppna svar igen.
NAJS.


Ta hand om er!
Imorgon är sista dagen sen har vi PÅSKLOV typ iaf... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0