Jobb, breivik och johanna.

Jobbar som vanligt, idag var dock jag och Micaela på Hm och käkade frukost och shoppade lite. Det var trevligt!
Annars saknar jag Johanna så himla mycket ibland! min klippa har flyttat till Norge?!?! :O

Annars följer jag självklart fortsättningen av rättegången av Anders Behring Breivik. Sjukt spännande, såg också en dokumentär om detta här om dagen, och idag hittade jag en till dokumentär, om livet efter. (glad tjej!)


TA HAND OM ER.
Och bästa Kajsa, ta hand om Pettersson, hon går ju bara vilse :P.

lav ja ma lav.

JUSTJA helg idag ju!!!!!!!!!!!! najs!

Kommentarer
Postat av: kajsa

åh gumman, jag tar hand om henne såklart!!! kan dock inte längre lova att jag får med henne hem om dryga månaden... <3

2012-04-30 @ 12:30:13
URL: http://yourownkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0