jobb typ.

Hallå!
Livet fortsätter på Markör. Hela denna vecka har jag sprungit runt på olika ålderdomshem.
Och idag är det skepplandsgården? Ah det i västhaga iaf. Det blir bra :)

Ganska slappt och roligt att möta så olika människor. Man är med om en del!
Annars händer det inte så mycket.

Kajsa var hemma i påskas, vi firade henne och lili.
Sen var vi hos mormor och kramade om henne, det behövdes och Nora fick leka med hundar.

OKEJ jag erkänner jag har absolut ingenting kul att skriva.
Jag känner för att festa, men är för trött.
Jag såg idag att johanna funderar på att flytta till Norge för att jobba, så nu är jag ledsen.
så jag ska fortsätta vara ledsen.

Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: kajsa

lovar att ta med henne hem igen i juni <3

2012-04-13 @ 09:59:28
URL: http://yourownkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0