Vardagslivet och Rebecca

Hejdär!
Snart är det jul, det har ju verkligen blivit vinter!
HELT UNDERBART, går och ler så fort jag ser snön, inte är jag bitter över att cykla på oplogade vägar jag inte :D
Annars är jag ledig på torsdag!!!! SKA BLI HELT SJUKT NAJS.
Då ska jag och bästa gå på lucia movie night :D myspuss.
 
Annars har ju världens bästa Rebecca fyllt år!!!!!!!!!! 20 years old :D
Pusspåre!
 
Nu ska jag fixa klart maten tills bästa kommer hem, han har skottat i 12 timmar idag på jobbet, kommer hem halv 9 :OOOO började 7 liksom... snacka mör i kroppen!
Så jag har fixat lite tacos till honom :) PÖZZ
 

Kommentarer
Postat av: beccizzz

Haha ojdå, klicka in mig på din blogg nu och såg det här! Vad söt du är, darling, puss!

2013-01-09 @ 20:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0