Alla hjärtansdag.

Sådär ja, då var alla hjärtansdag över.
Hoppas ni hade det lika bra som jag :)

Detta gjorde vi :
Stack hem lite tidigare från jobbet eftersom jag ville vara hemma innan Jesper kom.
Fixade en picknick i rummet med massa kärleksbakelser.
Sen stack vi iväg till Gustavsik relaxing, han visste ingenting. Jag hade snott hans badkläder när jag var där i helgen.
Sen sprang vi runt och åkte roliga grejer och mös, käka mat och basta och sånt man gör där :P
Sen fick han öppna en present, en chokladask med ett kort på, och på baksidan satt biobiljetterna till:
This means war. Som hade förhandsvisning igår, som egentligen har premiär om någon vecka :)
Sjukt bra film!! rekomenderas :)
Där hittade vi också Jonna och Jocke som också skulle gå på samma.

Och av Jesper fick jag beställa vad jag ville på Vicoria Secret (happy girl!) Och en present som kommer om 2 veckor... hmm spännande!


Sen sprang vi hem och sov :) <3
Han gör mig världslycklig!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0