Härliga måndagar.

Nu är det underbara måndag igen :)
Känns okej eftersom det är alla hjärtansdag imorgon att se fram emot.
Och till helgen drar vi till Romme, så tiden ska nog gå ändå :)

Dock har jag sovit otroligt dåligt hela helgen, min kropp är helt slut men kan inte sova typ... eller vaknar hela tiden. Så är ganska trött idag, ska försöka lägga mig tidigt eftersom jag vet att det kan bli sent imorgon.

Annars är det tvättdag idag, hatar sådanna dagar, fast dom är AWESOME när dom är klara :))
Sen fyller Gunn 70 år idag, firade henne i lördags men det är egentligen idag man ska fira och jag kan inte följa med eftersom jag måste tvätta.
Men GRATTIS till henne :)


NU-----> fortsatt arbete!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0