jobb jobb jobb.

Hallå!
Eftersom dem nu bytt tiderna på arbetet.
Fick jag idag börja 10 och slutar vanlig tid... 16.30 vilket resulterar i 2 timmar mindre :OO :(
Och tiderna för imorgon vet jag inte än men verkar som 13-20... känns sådär på en fredag!
Men det är bara att bita ihop, pengar!

Och på lördag är det kalas för Amanda. Så ingen vila här inte!
Men det blir najs :)))

Annars sprang jag runt konstant igår, hann inte sitta still en sekund!
Jobb, sen till banken fixa nytt kort. Hem, tvätta, en vända på stan med bästa kompisen, hänga upp tvätt, söka jobb. SOVA.

Men idag ska jag ÄNTLIGEN få träffa min älskade Jesper :) Det blir najs!
Ta hand om er!

Söt tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0