Jobb.

Sitter på jobbet och ringer lite som vanligt.
Har äntligen fått börja kl 8 igen. Dock har jag blivit lite bortskämd med sovmorgonen nu... så det var sjukt segt att gå upp imorse, när det var mörkt!!!
Men när man väl är uppe och här så rullar allting på bra. :)))
Jag kommer nog in i det ska ni se :)

Annars planerar jag lite, och kollar lite till vår lilla resa till Stockholm.
Vart man ska äta och så... sist vi var där hittade vi verkligen inget bra ställe alls.
Så denna gång har jag kollat upp lite vart man kan tänka sig äta.
Dock är det krogveckan när vi är där, vilket innebär att det är billigare mat (Y)
Men svårare att få bord.


Igår var jag med denna tös!

SÅ nu ska jag fortsätta med arbetet, Micaela kommer nog inte snart och vill gå till Formosa och handla mat.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0