Joggingtur och Stockholm!

TJABBA TJENA HALLÅ!
Igår blev det ingen träning, så idag stack jag ut och sprang lite i det UNDERBARA vädret. Lycka!
Sprang förbi baby som jobbade, passade på att kolla om han skötte sig och pussa på honom.
Sen sprang jag till Ica för att handla matsäck till vår tågresa som avgår vid 5 tiden.

Sen tänkte jag faktiskt bara njuta av hur fint Sverige kan vara, och hur underbar min pojkvän är.


Jag tänkte ju försöka ta lite bilder, men eftersom jag inte lägger in bilder förens vi flyttat så dem hamnar på rätt dator, får ni vänta på både London bilder, Romme bilder och Stockholm bilder. MEEEN den som väntar på någonting gott, väntar aldrig för länge ;)

NUU är det packning som gäller... lätt det tråkigaste idag!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0