Möjshälj.

Hallå!
Då var det måndag igen och ny vecka.
I helgen var det ju Amanda som gällde!

Men i fredags hämtade Jesper upp mig efter jobbet så stack vi och handlade middag till kvällen.
Sen var fredagen slut typ... sjukt vad tiden går fort!!!
Sen i Lördags stack vi iväg och handlade lite grejs och sen till förfest hos Amanda, eller egentligen Gustav men låt oss säga Amanda! ÅH älskade Kajsa var där :)))
Sen drog vi vidare till Satin och dansade lite, sen hämtade familjen Pahlm upp mig och sen stack vi hem, käkade och sov.

OCH söndagar är till för att slöa på, så det gjorde vi!
Jag satte mig och kollade på reprisen av melodifestivalen och jesper gjorde frukost på sängen till mig, med nybakat bröd som han stått och bakat. MYS <3 Han är verkligen bäst!!!!!!!

Nu tänker jag fortsätta jobba, 3 timmar kvar sen får jag gå hem!


Kommentarer
Postat av: kajsa

underbara vän<3

2012-02-09 @ 12:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0