Alla hjärtansdag!

GLAD ALLA HJÄRTANSDAG!!! <3

Jag är ju världens tönt, men jag tycker ju att om man har ett förhållande att denna dag måste firas... varför inte ta varje tillfälle i akt och mysa lite extra?
Varken jag eller Jesper firar månadsdagar alls, ett sms som högst. Men halvår försöker vi hitta på något samt årsdagar... men alla hjärtansdag har vi faktiskt alltid fixat någonting extra.
Och detta år är det min tur att överaska, vilket innebär att han absolut inte har någon aning om vad som kommer ske idag :D han vet bara att det inte är någon klädkod, eftersom han var tvungen att fråga det igår.

SÅ!
Jag hoppas han inte blir allt för besviken på dagens aktiviteter :P
Antingen så blir det toppen... eller botten :P


TA hand om er, och njut av dagen!

Min skatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0