Helg, shopping, JOBB.

HEJ!
Sitter på jobbet, ringer runt lite.
i väntan på att någon ska svara så hinner jag skriva lite här tänkte jag!

I helgen mös jag med flickorna, sen shoppade jag på ikea, en del till lägenheten som kan komma till användning.
Bland annat :
Hinkar som det står tvättmedel på, en svart och en vit. Ser lite roligare ut än att ha dom vanliga kartongerna.
Glas, har tröttnat lite på mc donalds glasen och tänkte att jag skulle mogna lite... :P
Muggar, galgar, duk. ah ni vet sånt som behövs men som är så SJUUUKT tråkigt att handla.

Saknar Caitlin något brutalt mycket... fick ett mail av henne i fredags, livet verkar leka i usa iaf :)
Annars saknar jag skolan.
och nu ska jag fortsätta jobba lite.


Ta hand om er <3
PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0