Jobb som vanligt.

Jobbet som vanligt...
Segt! Ringer samma personer hela tiden, stackars människor ringer minst en gång i timman typ...
men vi har kanske 50 nummer kvar och vi måste ha typ 45 intervjuer till. JÄ

Annars igår tränade jag, det var najs. Var helt död.
Sen sov jag.

Idag tänkte jag leka med johanna, men hon sover nog eftersom hon ändå inte har någonting för sig. Jag hade antagligen gjort samma sak om jag inte hade jobbat :P
HUR som helst, det är hindersmässan idag. Låter kallt tycker jag, men vi får väl se om johanna vaknar någongång, inte har något planerat så kanske hon vill dit med mig, eller göra någonting annat med mig.

Ariet fyller imorgon!!! sjukt att alla blir 20 nu, helt otroligt vad vuxet det låter!!!!
Grattis i förskott bruden!

nu ska jag fortsätta jobba, eftersom pengar behövs till fullo så är det bara jobb som gäller.

Kommentarer
Postat av: Ariet

Haha, fyller ju den 27e (idag) men tack så mycket gumman!! <3 <3 <3 Hörru, det är skönt att ha jobb istället för att ruttna hemma ;)

2012-01-27 @ 00:56:01
URL: http://ariet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0