lycka.

Imorgon ska det skrivas kontrakt :)))))
Jää, vuxet?

Annars sitter jag och kollar på idrottsgalan med mamma och stefan, tror att jag kommer att bli döv snart...

Ja det är väll så mitt liv ser ut...
Kanske hinner flytta innan jag blir döv...


Annars är jag ruggigt kär i min pojke och har fått krama om mina finaste Amanda och Johanna i helgen så, lyckorus i hela kroppen!!

Och v.7 drar vi till romme och rockar i backen!
Och v.8 fyller älskade syster 23.
Och v.8 fyller Jonna 25!!
Och v.8 drar vi till stockholm för att mysa.

Och i April, flyttar vi förhoppningsvis in i våran helt nya lägenhet, om den är färdigbyggd.

Ta hand om er, fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0