underbara underbara helg!

Hallå!
Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg när jag ändå väntar på att någon ifrån trafikverket svarar...
Jag ser så sjukt mycket fram emot att sluta om 2 timmar och gå hem duscha, för att sedan leka med finflickorna!
Rebecca, johanna, jag och Emma har bestämt oss för en spelkväll.
Det kan bli kanoners!

Tänkte försöka komma hem ganska tidigt för jag kommer nog vara lite trött efter veckans arbete, så jag tänkte ta bussen till Lannafors ikväll för att mysa med karln såklart!

JISSES vad skönt med helg. Ja gud ja!
Vad jag ska njuta :)


Ta hand om er alla fina människor. Så hörs vi kanske igen om ett tag... uppdateringen är icke på topp. Kan bero på att jag inte har en egen dator, men snart så ska jag allt sno åt mig pojkens datorn när vi flyttar ihop, då blir det delad vårdnad!

                                                         +

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0