Helg.

Åh härliga helger, det är fasiken det bästa som finns!!!
Igår stack jag och johanna och gymmade! yes, vi var otroligt duktiga :)))
Sen stack jag och ariet på stan, fick hem en hel del mer än planerat... såklart.
Men ibland är det okej att unna sig någonting ;)
Sen stack vi faktiskt ut till Frimis, jag har alltid varit emot stället, och är fortfarande :P
VART finns alla människor i vår ålder? Jag kände verkligen ingen där...

MEN sen tog jag bussen hem till Lannafors :) Och idag låg jag mest och sov. Samt åt kebab såklart!
Nu är klockan sent och jag är trött, väntar på att pojkvännen ska komma och bädda ner sig här.
Nämligen hans tur att vara med vänner idag :)




TA hand om er!
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0