Jobb.

Sitter på jobbet... är jätte trött och vill bara gå hem. Tänkte gå hem en timma tidigare idag, eftersom jag började två timmar tidigare idag.

Imorgon ska jag och Micaela jobba på marieberg galleria, vi är även där under hela lördagen.
Så kom dit och svara på någon fråga så är vi tacksamma.

Det blir najs, SEN efter det tänker vi ta helg efter att båda jobbat en 6 dagars och allt för lång vecka när solen äntligen bestämt sig för att titta in när vi suttit inne på kontor...



ANYWAY.
Back to work.

Kajsa och Julia var hemma i helgen och spred glädje <333 PÖZZ
Och Amanda rockade på satin. PÖZZ igen.




JUstja!!! Sista gången jag jobbar helg på iaf mer än 5 veckor, happy girl som fått dagsjobb jätte länge nu! :)))))

Kommentarer
Postat av: kajsa

sötan!!! jag kommer hem snart igen! :D

2012-03-16 @ 11:31:16
URL: http://yourownkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0