Helg.

Hallå!
Ny vecka, nya möjligheter.
I helgen lekte jag med flickorna  :))) Vi kollade på amandas skiiiit fina lägenhet!
Det var mys att krama om dem :)

Idag har jag vart på tre möten, egentligen skulle jag på ett till efter jobbet sisådääär 2 timmar men blev flyttat till på torsdag istället, känns bra. Fått massa fika och mackor iaf :P

Ikväll ska jag och Jesper springa :) MYS <3
Ta hand om er!
Justja ska skicka iväg ett sms och se om någon känner för att köra partaj denna helg igen. Kan bli kul ? :))))))))))))))))))))))))))))



PÖZZ SAKNAR KAJSA OCH JOHANNA !!!!!!!!!!!
punkt.

Kommentarer
Postat av: kajjan

ses om en månad honey. den 9e äru bokad, fyi ;)<3

2012-05-09 @ 10:25:06
URL: http://yourownkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0