Uppdatering.

Hallå där!
längesedan.

Kajsa sa till mig att det var på tiden att uppdatera bloggen.
Så nu ska jag göra det!

Vet inte om jag redan sagt det men jag fick jobbet på USÖ som sommarvikarie som städare.
Så jag började förra måndagen.
Det är tidigare dagar än jag är van vid, och tidigare kommer det att bli :(
Men men, erfarenheter.

MEN jag slutar tidigt på dagarna, nu iaf. SÅ idag har jag till och med hunnit med att ligga på gården någon timma och njuta av solen :)
Tänkte förhoppningsvis köra en favorit i repris imorgon också :)
Annars gör jag inte mycket, leker med flickorna och min pojke mesta dels av tiden. När jag inte är på jobbet då som sagt.

Nu ska jag fortsätta äta min kiwi och njuta av resterande dagen.
Ta hand om er <3

Jag och Nora hos mormor i helgen. Mosters flicka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0