Jobb

Idag kommer Mamma och Micaela och fikar lite, dags att uppdatera sig lite om deras liv.

OCH jag har fått förlängt igen!
MEN jag ska bli flyttad till Varberga... så där kommer ni hitta mig från och med nästa vecka!
Snabba besked... det ska nog bli bra. Men känns förjävligt att lämna mina fina arbetskamrater och mina fina patienter på min avdelning :( Skit!! men det kommer bli bra... det kommer bli det. (intalar mig själv)
plus att det går inga bussar dit när jag ska till jobbet, så får cykla helaste vintern, känns bra :P
 
Så nu springer jag runt och lär upp min nya "jag" som ska få ta över mitt fina jobb :P
Känner mig som värsta bossen, yeeah!
 
Och i helgen ska jag kramas, bowla och käka med mina älskade vänner. Det behövs!!!
 




TA HAND OM ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0