Uppdatering.

Hallå!
Så otroligt längesedan jag skrev här så jag tittade in på mina gamla inlägg, bla när jag träffade jesper :))
I förrgår var det 4 år sedan jag sov tillsammans med Jesper för första gången :)
Det går fort när man har roligt!
Jag älskar honom mer och mer för varje dag, förstår inte hur mycket man faktiskt kan tycka om en människa.
Min man, mitt liv, min kärlek.
 
Han är ute och festar ikväll i solen medans jag sitter här :P Ska koka ihop picnicmat för imorgon är det sveriges nationaldag och det ska firas i Garphyttans nationalpark eller något liknande med jespers familj :)
 
Kollar massvis med resor också eftersom vi snart har semester, 4 veckor tillsammans. DÅ tänker jag dra mig mot varmare breddgrader och njuta av livet och semestern.
 
Johanna fyllde nyss, då blev det tårta och myggbett. Är så otroligt glad att hon har flyttat hem igen, får njuta av tiden nu innan hon drar tillbaka till sälen. Min finaste Johanna!
 
Annars har vi varit i Dublin, jag jesper och hans familj och firade saint patricks day vilket var awesome. Fantastiskt stad!
 
Sen vill jag sända en puss till mina FINA vänner som ikväll ska springa på strömpis och se björn rosenström medans jag är tråkig och tjock :) Ni är fantastiska, jag måste gjort något FRUKTANSVÄRT bra för att få ha er i mitt liv.
 
Och snart flyttar Micaela till min sida av stan, äntligen kommer någon till Öster så nu slipper jag va själv... bortsett ifrån min sambo då, såklart men det är awesome :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0